رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان مهریز گفت: با حضور حجت‌الاسلام نورالدینی مراسم تبیین شخصیت امام هادی(ع) در آستان مبارک امامزاده سید غیاث الدین(ع) مهریز برپا می‌شود..

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگاریزدفردا ضمن محکوم نمودن هتک حرمت به ساحت امام هادی(ع)، گفت: اهانت به ساحت مقدس و شخصیت نورانی این امام همام بار دیگر توسط ایادی استکبار جهانی و قلم به دستان مزدور صورت گرفته است.
حجت الاسلام محمود میرجلیلی با بیان اینکه اهانت به ساحت امامان معصوم(ع) باعث آشکار شدن هر چه بیشتر مظلومیت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می‌شود، گفت: این حرکات خبیث و جاهلانه نشان از وحشتی است که دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) از نفوذ فرهنگ اهل بیت(ع) و حاکمیت اسلام در سطح جهان دارد.
وی با اشاره به موج بیداری اسلامی، عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سالروز شهادت امام هادی(ع) مراسم سوگواری و بزرگداشت شخصیت این امام همام در آستان مبارک امامزاده سید غیاث الدین(ع) مهریز برگزار می‌شود.
میرجلیلی با تأکید بر لزوم شناساندن سیره و شخصیت امام هادی(ع) در بین آحاد مردم جامعه، تصریح کرد: سخنران ویژه این مراسم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین نورالدینی است.
وی همچنین با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از برگزاری ویژه برنامه به این مناسبت در بقاع متبرکه شهرستان خبر داد و گفت: آذین  بندی و نصب پارچه و بنر، توزیع شربت و شیرینی، برگزاری مراسم در امامزاده سید غیاث الدین با سخنرانی یکی از فرماندهان سپاه و شرکت فعال هیئت امناء، مدیران داخلی و خدام ایثارگر بقاع متبرکه و مساجد شهرستان در همایش یاد یاران در محل مسجد جامع ولیعصر(عج) از مهم ترین برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه مهریز جهت گرامیداشت این حماسه بزرگ می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا